Selcanimo

Selcanimo
@nonsteroid
“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.” | Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
Şu anda yapılacak onca şey varken insan nasıl ölür? Kışın, işler bitince ölünmeli.
Sayfa 40 - Metis
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Her geçen yıl daha iyi yaşıyoruz, her geçen gün ise daha kötü.
Sayfa 40 - Metis
Alıntı
Şimdiye kadar Latincenin ölü bir dil olduğunu bilirdim. Şimdi onun ölümün dili olduğunu biliyorum. Ölüm Latince konuşur.
Sayfa 32 - Metis
Edebiyat
Ölümden daha geri dönüşsüz ne olabilir ki?
Sayfa 21 - Metis
Alıntı
Bizi çocuk olarak hatırlayan son kişi de gittiğinde hâlâ var olduğumuz söylenebilir mi?
Sayfa 17 - Metis
Alıntı