“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.”
| Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
… Geri dönemiyordum. Hangi yolu tutarsam tutayım kendime çıkamıyordum. Sonsuza dek sürebilecek bir kısır döngüydü bu; kaybolan biri, kaybolmayı açıklamak istiyorsa, önce kaybolmaktan kurtulmalıydı. İlk gençliğimi düşle gerçek arasında geçirdim ben. Yanılsamayla yüz yüze gelmeden yaşayanlar ve bu yüzden yaşamlarını kendilerine ait bir şeymiş gibi hissedenler bu çizginin varlığından habersizdir. Sanarsın sevdiğim birinden ayrıldım şimdi, oturduk dertleştik, gülüştükte akşam oldu evimize gitmemiz gerekti kalktık o sahil kenarındaki masadan. Sesine, sözüne aşık olduğum bir adamın kalemine de müptela olacağım aşikardı. Çok da beklenmeyen bir son değil benimkisi. Okuduğum ilk kitabı Hüsnü Arkan ın. Hayata dair umudu hiç tükenmeyen birinin en yakınları (sandıkları) sevdikleri tarafından nasıl aldatıldığını, kandırıldığını anlatmış kitabında. Bir hayal kırıklığı, boşa geçmiş, kaybedilmiş bir hayatın romanı diyebiliriz ona.. Başlarda ana karakter Hüseyin’i, Hüsnü Arkan ı hayal ederek okudum. Sonlara doğru bu kodlama yerini yavaş yavaş bambaşka bir şeye bıraktı. Menekşeler (anne kişileri) Atlar (çocuklar) Oburlar ( Amcalar, abiler, yengeler vs) .. Yakın tarihin siyasi olaylarına yapılan göndermelerle ince ince dokunmuş bir roman Menekşeler Atlar Oburlar .. Tanışmak için geç kalınmasın. Bende alayım bir çay “bir kırık hava” dinleyip öyle kalkayım masadan madem. Ah .. Keyifli olsun, verimli olsun.