Selcanimo

Selcanimo
@nonsteroid
“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.” | Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
Yaşamımda kötü olan ne varsa unuturum.
Sayfa 191 - Kırmızı Kedi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Hiç tiyatro oyunu seyrettin mi boncuk ? - Seyretmedim canım abim, nasıl bir şey? - Hayata benzer, ama hayat değildir.
Sayfa 186 - Kırmızı Kedi
Din insana 4 helal kazancın, 5 haram kazançtan büyük olduğunu öğretir. Haramzadeler bunu bilmez. Necmettin Erbakan
Düşle yaşamı ayırt edemeyecek kadar saftım.
Sayfa 184 - Kırmızı Kedi
İlk gençliğimi düşle gerçek arasındaki çizgide geçirdim ben. Yanılsamayla yüz yüze gelmeden yaşayanlar ve bu yüzden yaşamlarını kendilerine ait bir şeymiş gibi hissedenler bu çizginin varlığından habersizdir.
Sayfa 181 - Kırmızı Kedi