Bütün orta sınıf çalışanları gibi iş günlerini hafta sonuna bekleyerek,hafta sonunu da iş günlerini özleyerek geçiriyorlardı.Ömürlerinin son dakikasının nasıl geldiğini anlayamayacaklardı bile.Sistemin zaferi.
- Sevginin niçini olmaz ki efendim... Düşünsem belki mâkul bir sebep bulabilirim. Fakat bu hakikî sebep olmaz. Çünkü biz önce severiz. Sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını bulmaya çalışırız. Bu da hodbinliğimizden doğar efendim.