Her zaman negatif olduğunu düşünüyorsan endişelenme, bu normaldir. Bu sadece beyninin yerleşik olumsuzluk önyargısıdır. Ancak modern dünyada bu son derece ters etki yaratır. Çünkü sonuçta çok güvendesin ve yeterince yiyeceğin var. Bu nedenle hayatta kalmak çoğu zaman bir kenara bırakılabilir, geceleri hiçbir şey sana saldırmaya ve hiçbir rakip klan kulübeni hiç yakmayacaktır. Ama yine de dikkatli olmakta fayda var. Çünkü, kaotik bir dönemde yaşıyorsun.