“...Ayrica daha önce de bahsettigimiz gibi siz kendinizi ne kadar anlatirsaniz anlatin karsinizdaki bunu anlayacak kapasitede olmayabilir.Bu durumda yapilacak bir sey yoktur,ancak bundan cikartilacak bir ders vardir.:O anlamayan,anlamaya calismayan kisi olmamak...”
Aslında herkesin çocukluk döneminde bir şeyler aksar.Ama insan,duyguların dürüstçe yaşanabildiği bir çevrede yetişmişse olumlu duygular gibi olumsuz duyguları da açıkça yaşamayı öğrenebilir,dolayısıyla kendine fazla yabancılaşmaz..