Aslında herkesin çocukluk döneminde bir şeyler aksar.Ama insan,duyguların dürüstçe yaşanabildiği bir çevrede yetişmişse olumlu duygular gibi olumsuz duyguları da açıkça yaşamayı öğrenebilir,dolayısıyla kendine fazla yabancılaşmaz..
‘Sevginin mazur gösterilmeye ihtiyacı yoktur.Sevgi ya vardır ya yoktur.Gerçek sevgi,diğer insanları değiştirmeye çalışmadan oldukları gibi kabul edebilmektir..’