Şuan öyle bir zamandayım ki;
Okumak için kitap yok,
Anlatıcak anım yok,
Düşünmek için huzurum yok,
Kafayı takacak sorunum yok,
Yemek için param yok,
İhtiyacım olan sağlık yok,
Saatlerce konuşacak dostum yok,
Gidecek yerim yok,
Yolda yüreyecek arkadaş yok,
Gece boyu konuşacak kardeşim yok,
Oynayacak oyun yok,
Dinleyecek müzik yok,
Yapacak işim yok,
Mutlu olmak için neden yok,
Ağlamak için sebeb yok,
Düşüncelerimi söyliyecek zaman yok,
Onda var ,bende yok,
Sizde var ,bende yok,
Hayatta var ,bende yok...
Sıkışıklık bu demektir ;
Herkeste olur ,kimse duymaz,
Herkes görür ,kimse bilmez,
Herkeste var sende yoktur...