Nuh

Nuh
@nuhcnn
Üstadın dediği gibi: "Kaldırımlar güzel. Ama bir de üzerinde yürüyen şu insanlar olmasa !" Hakan Günday
Yorgunum, hiçbir şey bilmiyorum. Tek istediğim yüzümü kucağına koymak, başımın üzerinde dolaşan elini hissetmek sonsuza dek öyle kalmak. Franz Kafka
1000Kitap
Reklam
Sevmek için sebep aramadım hiç. Sesi yetti kalbime. Ahmed Arif
Edebiyat
Bir insan içinden geleni yazıyorsa; içinden giden biri var demektir... İlhan Berk
Edebiyat
Bir trene binip,rastgele defolup gitmek istiyorum... Attila İlhan
1000Kitap