Kitap boyunca Dostoyevski’nin olgunlaşmasına şahit oluyorsunuz, gittikçe hikaye daha da derinleşiyor. Döneme ait düşüncelere sıkça yer verilmiş,Tanrı üzerine sıkça konuşmalar mevcut. Bu kitabı sindirerek okumanızı öneririm. Göz korkutucu bir kalınlığı olsa da son sayfalar keşke kitap daha uzun olsaydı dedirtti. Alın ve başlayın. Dostoyevski okumanın hazzına erişin.