📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fin halkı şöyle diyor:Okullarımız bizim en önemli varlığımızdır.Bizde ne sizdeki Ural madenlerinden ne de Sibirya altınlarından var.Doğa bizi nimetlerinden yoksun bırakmış,her şeyi kendi azmimizle yapıyoruz.Bu nedenle fabrikalarda çeliği işler gibi,okullarda gençlerimizi işliyoruz...
"Halk yığınları yerde çürümeye yüz tutmuş saman gibidir;ya yanıp kül olacaklardır ya da gübre olacaklardır.Büyük insanlar ise gökten düşen ve o samanı tutuşturan şimşeklerdir"