Sonra da eklemiştin:"biliyor musun.. insan çok hüzünlü olduğunda sever gün batımlarını...."
"şu günesin kırk üç kere battığı gün çok hüzünlüydün demek ki..?"
ama küçük prens yanıt vermemişti...
Yaşama sevinci adına bir tutamağım kalmadı Ömür Hanım.
Bir garip boşlukta çiviliyim günlerdir gözbebeklerimden.
Sahi nedir yaşamın anlamı? Geriye dönüyorum sık sık
yanıt aramak adına, yüreğimin silik izler bırakıp, ağır
yükler aldığı zamanın derin denizlerine. Bakıyorum umut
karamsarlığın, sevinç acının azıcık soluk almasından başka
ne ki? Yaşamsa, gerçekle düşün umutsuz bir savaşı, her şeyi
içine alan kocaman bir yanılsama… Değil mi yoksa?Şükrü Erbaş