20.yüzyılda yaşanmış Savaş değil bir vahşet hikayesi,ve içimi donduran gerçek oluşu..
Sırf inancı yüzünden Boşnak halkına görülen bu zulüm olurken Medeni Avrupa neredeydi,İnsan hakları diye bağıran,Ermeni Soykırımı diye bağıran Çığırtkanlar neredeydi...Allah topunuzun belasını versin. Bu vahşeti yapanlarda göz yumanlarda insan olamazlar asla. Bir gün umarım fazlasıyla bedel ödersiniz..
Boşnak Kızı Suada,Edina.Ayşe,Kerima ve isimi geçmeyen tüm acı çekenlere karşı içim utanç doldu :(( Nasıl dayandılar bunca Zulüme...
Bu bir Savaş asla değildi. Tarihin Sayfalarına kazınmış Bir utanç abidesi idi..
Kitabı okurken çok fazla acı çektim,Bombalar altında acımasız Çetniklerin ellerinde Boşnak halkının çektikleri perde arkasını aralayarak bize gösteriliyor,Yıkılan hayatlar Tecavüze uğrayan Aşağılanan kadınlar,Gözlerinin önünde namusları kirletilen erkekler,Hepsi tüyler ürperten bir dram hikayesi yaşamış :(((