"...panikleyecek değilim. Başkaları beni korkutmak istediğinde buna asla tahammül edemeyen bir inatçılığım vardır. Beni korkutma yönelik bir girişim cesaretimi daha da artırır."
"Bu dünyada gerçekten sevdiğim pek az insan var. Haklarında iyi düşündüklerimin sayısı ise onlardan daha az... insanlara daha iyi tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan doğasının tutarsızlığı hakkındaki görüşlerimin ne kadar doğru olduğunu anlıyor, erdemli ve akıllı olmaya bel bağlamanın ne kadar gereksiz olduğunu daha iyi görüyorum."