Odağımız ne ise onu büyütüyoruz. Karanlığa odaklanırsak gece, ışığa odaklanırsak güneş oluyoruz.
Ülkemiz çok zor zamanlardan geçiyor. Herkes perişan.. Sol yanımız paramparça. Nefes alıyoruz diye suçlu hissediyoruz on gündür. Zor, çok zor biliyorum..
Ama eğer daha çok yardım etmek istiyorsak biz de iyi olmalıyız. Biz iyi olmazsak kimseyi iyileştirmeyiz. Kendinize iyileşmek için lütfen fırsat verin..
Eleştirmeyin.. Kimi müzik dinleyerek iyileşir, kimi kitap okuyarak kimi spor yaparak.. Kimi konuşarak, kimi susarak.. Kimi ağlayarak, kimi gülerek...
Sadece empati... Bizi bu zor zamanlardan empati ve sevgi kurtaracak...
Sizi çok seviyorum..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oysa herkes öldürür sevdiğini,
Bunu böyle bilin,
Kimi hazin bir bakışla öldürür,
Kimi latif bir sözle,
Korkaklar öperek öldürür,
Yürekliler kılıç darbeleriyle!