Öyle tutkuluydun ki hayata başlarken… Şimdiyse küçücük bir çiçek teselli ediyor seni… Aradaki o büyük boşluğun adı, Aşk olsa gerek… Cezmi Ersöz
Arkadaşlar yardıma ihtiyacım var
Bu yaşıma kadar bir adamla sohbet ettik sosyal medya üzerinden annesi anneme benim oğlum var senin kızın biz ikimiz iyi anlaşıyoruz falan demiş onlar da iyi anlaşırlar bi uğrasak vs. demiş, Annem kızım küçük daha okuyor demiş adamda üniversite mezunu 25 yaşında ben 19 yaşındaydım o zamanlar ama bn bu çocuğu daha önce hiç görmemiştim annem 2 ay sonra anneanneme söyledi böyle böyle dediler bnde böyle dedim diye... Normalde baya bir kişi talip olarak demişlerdi ama hiçbirini bu kadar merak edip sosyal medyasına vs kadar bakmadım. Taki onun ismini duyana kadar sanki kalbime bir his doğmuştu ama bilmiyordum ne olduğunu benim biraz fazla takipçili farklı bir hesabım vardı böyle depresip sözler postlar paylaştığım falan. Ordan buna takip isteği attım kabul etmesi dm attım hesabıma destek olur musun diye. Tabiki yazmıştı. Sonra 1000 k dan da destek olur musun demiştim. Ben kitap okuyamıyorum. Vs sonra geri çektim mesajımı niye çektin belki hesap açıp kitap okurdum dedi 😅 o beni bn onu takip etmeye başladık. ben mesaj kısmındaki baloncuğa halay müziği ekleyip 'halay perilerim geldi' diye yazdım bunu görmüş nerelisin sen vs diye sordu bnde yalan söyledim ki beni tanımasın diye. Adımı falan da sahte söyledim. Sonra konuşmaya başladık yaşımı sordu söyledim bu kadar depresif şeyler paylaşıyorsun hayatını yaşa bu yaşa bir daha gelmeyeceksin dedi okumuyordum o zmn okumam için bana motivasyon konuşması yapıyordu🥹 bana önemli biriymişim gibi hissettiriyordu. Ama ben ona ben olduğumu söylemeyerek hata yaptım. Hatta olmayan bir ablam vardı gece neden uyumadım yazdım yarın işin var senin gözlerin şişer uyu demiştim yok gözlerim şişmez benim demişti ninni söyle uyuyayım demişti jdjdjs ses at falan diyordu atamamıştım sesimi tanır diye. Bir yere Gidip geldiğimde haber ediyordum. O da
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
gris gris=muska sjsjssj ay çok güldüm sjsjs 'hey o sana gris gris mi yaptı dostum ' Yeşil Yol
Edebiyat
Belki sana yazamıyorum ama..
seni çok sevdim öyle laf olsun diye değil gerçekten sevdim ve ve bu sevgiyle birlikte çok çabaladim kalman için çabaladım analaman için çabaladım susmak zoruma gittiği halde susmayı bile denedim bazen kendi hislerimi ikinci plana attım yeterki sen uzaklaşma diye yorulduğum halde vazgeçemedim kırıldığım halde yine sana döndüm ben elimden geleni yaptım mesaj atım bekledim umut etim bir kelimeye bir ilgiye küçücuk bir çabaya bile tutundum senin için içimde büyüdüğüm şeyler vardı hayallerimiz vardı belki sen fark etmedin ama ben seni hayatım da gerçekten bir yere koydum geçici değildin benim için en çok acıtan şey de bu zatennn bu kadar cabalamisken ben hiç uğraşmamisim gibi değer vermemişim gibi davranman ama şunu bil ben hâla varım bırakmadım seni ayrı olsak bile senin adını ezdirmem seni her ne olursa olsun her ortamada adın geçerse sovunurum ilk başlarda o kadar güzeldiki rüya gibiydi her rüyanın bir kabusu da oluyor ya şu anki halin kabus gibi ilk baştaki halinden eser yok öyle işte
Kalktım Sana Geldim
Yağmur oldun, o gece sokaklarıma yağdın Hayır, getirmez yağmur hazan Götürür kırık dökükleri beraberinde Baktım, gökkuşağım olmuşsun gökkubbemde Güz oldun, o gece çiçekler açtırdın Hayır, getirmez çaresizlik yüzün Sabah eder geceleri heyecanı bile Baktım, ormanlar olmuşsun kurak yüreğimde
Sevgi bana hep huzur verir sanmıştım. Sevince, teslim olunca o saflığı yitirmem sanmıştım. En çok severken yıprandım…