Bizi peşinden sürükleyeni kendi isteğimizle takip ederken ona nasıl bağlandığımızı anlayamayız, ama direnip ondan uzaklaşmaya başlayınca işte o zaman gerçekten acı çekeriz.
Amaçsız bir aşkta inat etmek neye yarar; buna sadakat değil, inat denir. Neye sadakat? Bir hataya. Yanıldığımı kendime itiraf etmek en doğrusu değil miydi?
Sana olan aşkım en iyi yanımı yansıtıyor; sahip olduğum tüm erdemler ona tutunuyor, kendimi aşmamı sağlıyor, sensiz son derece sıradan bir vasatlık seviyesine geri döneceğimi biliyorum. Bana yolların en zorunu bile sevdiren sana kavuşma ümidimdir.