Zaten King hayranı birisi olarak bu kitabı begeneceğimi düşünüyordum, korku dışı işlerini fazla sevmediğimden bir onun tereddütü vardı. Ama okuduğum en başarılı kitaplarından biri oldu. Kahraman'ın Yolculuğu ve peri masallarindan yola çıkarak böylesine kalbe dokunan ve sürükleyici bir kitap çıkması gerçekten büyüleyici. Kitabın ton değişiklikleri, karakterleri ve özellikle de ana karakteri çok iyi yazılmıştı. Radiş'i ve Charlie'yi uzun bir süre unutamayacağım kesin.