Bu kitap bana çok garip bir dönemde geldi. Arkasında yazdığı gibi bir modernizmi sorgulatma kitabı falan değil. Bu bir yas hikayesi. Karakterimiz kendi ölümünün yasını tutarken yasın evrelerinden tek tek geçiyor: İnkar, Kabullenme, İyileşme.
İnsana hayatı ölümü ve ardımızda ne bıraktığımızı sorgulatan güzel bir kitap. Dedemin vefatına denk geldi okumam ve kendisinin ölümüne dair ve eski yaslarıma dair karman çorman düşünce ve duygularıma ışık tutan bir kitap oldu. Sonu bence tam olması gerektiği gibiydi.