PiYa

PiYa
@ofelya1
“Il n’y a pas de raccourcis pour les endroits qui valent le coup.” youtu.be/fyDufYUCByg youtu.be/7ktqOs97FRE
Comptable
lisans
Lausanne/Suisse
27 Eylül 1982
81 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
youtu.be/rBTbursVBzU Bu içindeki hırs neyin hengamesi neyin kavgasını veriyorsun çırılçıplak bir kavgadan dönmüş gibi birilerini dövmüş birilerine sövmüş gibisin Yüzündeki yaranın mümessibi kim kim kanattı içindeki körpeyi hangi politik kavramlarla boğdular yüzündeki gülümsemeyi kaçıncı tufan bu ne ara sütten kestiler seni yanağındaki çıban hangi şarklının ağız yeri kimin vatanında mültecisin hangi kuytuda boğazladılar bakire düşlerini elindeki şiir kimin alın yazısı kimin kaderi bulaşmış saçlarına korkularına ne zaman bir yuva yapacaksın ne ara tapulanacak gecekondu gel gitlerin söz veriyorsun sır vermiyorsun düşlerimi bıçaklayıp ergen hayallerini güdüyorsun bir yudum su istesem emzirir misin çocuklarımı sırtlar mısın Özgür düşlerimi asfalt döşesem yollarına yine de elektrik gelmez mi köylerime kurşunlanan ağaçlar hangi meyvenin bahçesi bu gülistan kimin mezarı
Hayata Dair
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaybettiğim sevdiklerimde de olduğu gibi ;
Son 5 seneden bu yana “ coğrafyanın kader olduğu “ gerçeğini hiç bu denli, hem de iliklerime kadar hissetmemiştim.Çok acı, ama kader ve mukadderat diye bir şey yok!Kaderimizi ölüm ve yaşam dahil nereli olduğumuz belirliyor!!!
Deprem
Asıl cehennem farklı bir dilde ağlamaktır!
KAFKA, Milena’ ya yazdığı mektuplarından birinde; “Bazen içinde bulunduğunuz durumu anlatmak için kelimeler aciz kalır. Bazı durumlarda sadece acı çekilir.” Diyor. Bu böyledir. Kelimeler bazen bazı acıları anlatmaz. Bazen sadece susarsın ve acını yaşarsın. Cehennem kendini anlatamamaktır… Franz Kafka
İnsan ve Duygular
Tütünü bilir misin? Kız saçı" demiş zeybekler, Su içmez her damardan, Yerini kolay beğenmez, Üşür Naz eder Darılır İki yaprak arasında kıyılmış, Bir parçası var kalbimin İncecik, ak kağıtlara sarılır, Dar vakit yanar da verir kendini. Dostun susan dudağına... youtu.be/3T96FxXV4Rc Ahmed Arif
Ahmed Arif
Keşke sadece kitaplarda olsaydı bu durum!!
…Ve bu bay, kürt yok diyordu. Kürt yok! Güneş yok dermiş gibi, ay yok, yıldız yok dermiş gibi... Bir halk nasıl inkar ediliyordu!
Kitap Alıntısı