PiYa

PiYa
@ofelya1
“Il n’y a pas de raccourcis pour les endroits qui valent le coup.” youtu.be/fyDufYUCByg youtu.be/7ktqOs97FRE
Comptable
lisans
Lausanne/Suisse
27 Eylül 1982
81 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı

PiYa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
27 günde okudu
·
2022 43. kitabı
Şükrü Erbaş
8.3/10 · 14bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiç olmadığı kadar…
İhtiyacım var sana! Nasıl anlatılır ki! Dokunmak değil benimkisi... Günde on saniye yüzünü görsem de yeter, Tenime dokun istemiyorum, Yüreğimden tut mesela! Bir şarkının içinden söyle cümlelerini, Hayalin dibimde bitsin, Elimi tut dokun demiyorum, Elimi tut hissedeyim yüreğini! Konuşalım saatlerce olmasa bile, Dakikalarca gözlerinde buluşsam yeter diyorum! Sesini duymasamda olur, Yüreğinden konuş mesela! Biz olunca zaman dursun, Hayat dursunn, O an sadece bizde yaşam olsun istiyorum! Çok değil seni yanımda değil, Canımda istiyorum! Nazım Hikmet Ran
Şiir
“ Mutluluğa benzeyen bir şeyle kaplanmıştım. Ellerim, gözlerim ve gördüklerim fazlaydı. Bana hayatımı unutturan bir şey vardı üstümde... Fazladan bir şey... Aşk!..”
Sayfa 59·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Mesela ben çok gülerdim, çok konuşur, saatlerce aynı konudan bahsedebilirdim. Ama bir şeyler oldu sonra, gerçi bir şeyler hep oluyordu ama ben geç fark ettim işte, bazı konuları aşamadım, bazı fotoğrafları hiç silemedim, bazı yüzleri unutamadım ve kalbimi yaşanmışlıklardan arındıramadım. Birileri uzun uzun bir şeyler anlatıp durdu ama cevap veremedim hiçbirine. Çok umut ettim ama umut olamadım kimselere.Çok şey sayıkladım, duyan olmadı…. Sonra sustum…
İnsan ve Duygular