Bu kadının benim için ne ifade ettiğini anlamakta zorlanıyorum. Biz erkekler kadınlar hakkında güzel şeyler söyleriz ama çoğunun da oldukça sınırlı varlıklar olduğunu biliriz. Onların pratik yeteneklerini överken, bu yeteneklerinden âdeta faydalanarak onları yereriz aslında, dikkatle korudukları erdemleri için onlara saygı duyar ama bu erdemi ne denli önemsemediğimizi kendi davranışlarımızla âdeta sergileriz. Değer veririz onlara, elbette, karılarımızı en şahane hizmetkârlara dönüştüren o annelik görevlerinden ötürü değer veririz, parayı kazanan biz olduğumuzdan hayatları boyunca bize bağlıdırlar çünkü, ve anneliğin gerektirdiği geçici görevler dışında tek işleri bizim her ihtiyacımızı karşılamaktır.