Lisanstan hocam, hâlâ hocam, her zaman hocam. Hocam da hocam :)).
Lisansın ilk senesi; pandemi vurmuş, evdeyiz, dersler çevrimiçi. Talat Hoca'dan edebiyat bilgi ve kuramları dersini alıyoruz. "Bu hocanın kesin kitabı vardır." dedim; aradım, buldum, aldım. Lisans 1 bitti, 2'ye başlayacağız, okullar yüz yüze. İstanbul'a gideceğim, kitap seçiyorum. Çağa Serzeniş'i de aldım, götürdüm, imzalattım. Şimdi de gecenin bir vakti kitaplığımı düzenlerken çarptı gözüme, aldım elime, bir daha okudum. Her kelimesi aslında kendisi... Her dizesi onun sesi... Hocanın yalnız sohbet meclislerinde getir götürünü yapmak bile bir insanı A noktasından B noktasına en kısa yoldan götürmeye yeter. Bu kitabı hiç bilmesem, biri bana okusa ve yazarını sorsa tereddüt etmem "Talat Hoca yazmıştır." derim. 4 yıl sonra, hocayı da daha iyi tanıyınca ve kendisiyle yakinen görüşme şerefine nail olunca bu şiirler daha bir anlamlı geldi :)).
Kitap mı..? Şiddetle tavsiye edilir :).