"Sorarlarsa, 'Ne iş yaptın bu dünyada?' diye, rahatça verebilirim yanıtını: Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyar insanın arasında doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından..."
İçkiye benzer bir şey var bu havalarda.
Kötü ediyor insanı, kötü...
Hele bir de hasretlik oldu mu serde;
Sevdiğin başka yerde,
Sen başka yerde;
Dertli ediyor insanı, dertli.
'İnsan mutluluğa da mutsuzluğa da alışır. Alışamadığı tek şey yalnızlıktır. Ne kadar alışmış gibi yapsa da insan, her kalp en sonunda bir kalbe karışır...''
“Sahici bir kuşa dönüşüp bu dalların üstünden gökyüzüne kanatlanmayı, yukarıdaki ay ellerinde kaybolup giderek dünyadaki insanların yüzlerini artık görmemeyi ne kadar istiyordum. “