Bundan dört yıl önce burada hesap açtığımda; kitaplar hakkında konuşan, hayat deneyimlerini paylaşan, gerçekten arkadaş edinebileceğim kaliteli bir ortam hakimdi. Ancak okul ve hayat koşuşturması derken platformdan uzaklaştım. Geçen Aralık ayında hesabım tekrar aklıma geldi; hem uzun zamandır kitap okumuyordum hem de düzenli yazmayı özlemiştim, bu yüzden geri dönmek istedim.
Fakat döndüğümde buranın artık eskisi gibi olmadığını gördüm. Gelen onlarca cinsel içerikli sohbet ve mesaj isteği yüzünden hesabımı kapatmak mecburiyetinde kaldım. Aradan aylar geçti ve düşündüm: Burası, biz geri çekildiğimiz için bu kadar koptu. Şimdi onlara inat o eski kaliteyi yeniden var etme ve buraya sahip çıkma zamanı. İşte bu yüzden buradayım.
Kısaca, kimse pes ettiğimi falan sanmasın; sizlere inat buradayım. Yazmaya, okumaya ve paylaşmaya devam edeceğim.