Selamlar efenim
Yazları tekrar yüklenip diğer vakitler silinmek zorunda kalınan 1K geleneğini sürdürüyorum. Masmalesef ki diğer vakitler okul iş güç derken kitap okumaya pek de vakit kalmıyor kitaptan kastettiğim okuma kitabı. Sadece kendim için okuduğum kitaplar. Ders için değil. Umuyorum ki herkes iyidir. Ben iyiyim. İyi olmaya devam ediyorum. Bu dönem inanılmaz yorucu bir akademik dönem geçirdim. Buhranlıydı. Ama hallettim. Hallettim sayılır. Ve halletmeye devam edeceğim. Sevgiler.
1000Kitap
Günaydınlarrr efenimm nabersinizz nasılsınızz jsjsjjs Hayat nasıl Ohaaaa bir yıl daha bitti yeni bir okul macerası başlayacak 3 Ay sonra hazirmiyizzz gençlikkk sjjdjd kendimi çok yaşlı hisetim Neyse neysee iyi günler hanımefendiler ve beyefendiler
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitap Önerisi
Merhaba! Son 1,5 yıldır okul müdürü olarak çalışıyorum ve liderlik becerilerimi/ yönetimsel anlamda bilgiler edinebileceğim kitaplara ihtiyacım var. Bu konuda önerileriniz benim için kıymetli.✨🍀
1000Kitap
Linçlenmeyeceksem medreselerde yapılan program hakkında iki kelam bişey söylemek istiyorum. Yazlıkçı dönemi başlicak diye bugün program yapalım dedik. Hocalar toplandık, çocukların ölüm fermanına imza attık resmen. Medreseye daha yeni gelen ÇOCUKlar saat gece 3 te teheccüde kalkıp işrak namazından sonraya kadar uyanık kalıp, işraktan sonra 1 saat uyuyup günün geri kalan kısmında ise 0 uyku devam edicekler. Ne yaptıysam bu düşünceden onları geri döndüremedim. Ya arkadaşlar bizim okuduğumuz kitaplar acaba bir mi? İnandığımız peygamber? Ben ciddi şüphelere düşmeye başladım. Kardeşim bu çocuklar daha namaz kılmıyor, daha İslam'ın şartını bilmiyooor. Sen bunları teheccüde uyandırınca iyi halt ettiğini mi düşünüyorsun? Çocuk 3 gün sonra kaçar ya. Az merhamet.. "Kolaylaştırın zorlaştırmayın" Hadisi nerde kaldı? Vallahi üzülüyorum ya. Çocuk bunları islam sanıp, İslam'dan soğucak diye ödüm kopuyor. Babamda medrese ehli biri ama cemaat medreseleri değil, doğuda okudu. Bazen medresedeki programdan bahsediyorum, çocukları teheccüde zorla uyandırdığımızdan falan, Adam o kadar şaşırıyor ki. "Siz ne biçim hocasınız, ne biçim müslümansınız" diye bize giydiriyor. Nedenini sorduğumda bana "bizim hocamız teheccüde kalkar biz rahatsız olmayalım diye daha çok titizlikle hareket ederdi. Başta uyurduk sonra hocamız kılıyor diye hevesle başladık. Kimse bizi zorla nafile kılalım diye zorlamazdı" Dedi. O zaman dank etti. Ya bilmiyorum arkadaşlar.. içerden bilgi; çocuklarınızı bir yere teslim edeceğiniz zaman en ince ayrıntısına kadar sorun, öğrenin. Çocuğum burda abad mı olur berbat mı olur muhasebesini iyi yapın. Çok doluyum bu konuda yahu..
İnsan ve Hayat
Sınav yok okul yok kaygı yok ne yapacağız la böyle allah kahretmesin deliriyom
1000Kitap
Link at.. çilekli olsun qwhdhf
Bugün yaşadığım bi anımı anlatmak istiyorum. Burayı arada günlük olarak kullanırım bilen bilir ya da bilemez artık ben bilmem:) Okul çıkışı kankam E. ile birlikte okulda mesaiye kaldık ve etwinning projemizle alakalı eksiklerimizi halletmeye çalışıyoruz. Bi PC başında o, bi PC başında ben varım, yan yana, omuz omuza, haydi Anadolu yol kardeşlik yolu diyerekten kgkg:) Bi yandan yazıyoruz, ing’e çeviriyoruz, gemini’den yardım alıyoruz, sisteme etkinliklerimizin linkini falan kopyalıyoruz, ordan oraya sayfadan sayfaya uğraşıyoruz falan fıstık derken kafalar bi milyooon oldu. O esnada bi arkadaşım aradı ve çocuku Ediz’i başka bi arkadaşımızın evinin önünden almamı ve kendisinin yanına bırakmamı rica etti. Arabası o günlük yoktu. Ben de tam olarak o adresi kestiremedim. Ne olur ne olmaz diye Ediz’i alacağım adresin olduğu arkadaşımıza da mesaj attım ki evinin konumunu atsın, garanti olsun, çocuku alayım:) Neyse toparlanıp okuldan çıkana kadar Ediz’in annesi beni aradı ki istersen önce beni al, sonra çocuku beraber alalım, adres konusunda zorlanma diye. Sevindim buna:) annesi ile beraber Ediz’i aldık ve ikisini de evlerine bıraktım:) evime geldim ve adresini istediğim arkadaşımıza mesaj attım ki hallettik, Ediz’i aldım, teşekkürler:) O da “anlamadım ki” yazmış:) mesajlaşlara bi bakarım ki ne yazmışım:) qwhdjf aynen şöyle: “Bana link at, evin linkini, Ediz’i alayım” :) qwdjfjf söyleyeceklerim bu kaddeeerrr:D
Hayata Dair