Çiğdem

Ama büyümenin bir parçası da üzerinden düşmeden ironiye bine­bilmek değil mi?
Sayfa 159 - e kitap·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sanki herkesin özlem duyduğu, mükemmel bir yaş var gibi ve insanlar ancak o yaşa eriştiklerinde kendileriyle gerçekten barışık olabiliyorlar. Sanırım çoğu insan için bu, yirmi beş ile otuz beş yaş arası, bu yüzden problem gerçekte ortaya çıkmıyor, ya da çıksa bi­le, örtük bir biçimde çıkıyor: Otuz beşini geçtiklerinde hoşnutsuz­luklarının orta yaşlı olmaktan ve yaşlılıkla ölümün kapılarını çaldı­ğım görmekten kaynaklandığını düşünüyorlar. Ama aynı zamanda mükemmel yaşlarını arkalarında bırakmaktan da kaynaklanıyor bu hoşnutsuzluk."
Sayfa 131 - e kitap·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsanın arkadaşını unutması ne acı. Kaldı ki arkadaşı olan kaç kişi var içimizde?
Sayfa 23·Kitabı okudu
Edebiyat
Büyükler sayılara bayılırlar. Tutalım, onlara yeni edindiğiniz bir arkadaştan söz açtınız, asıl sorulacak șeyleri sormazlar. Sesi nasılmış. hangi oyunları severmiş, kelebek biriktirir miymiş, sormazlar bile. "Kaç yaşında?" derler, "Kaç kardeşi var? Kaç kilo? Babası kaç para kazanıyor?" Bu türlü bilgilerle onu tanıdıklarını sanırlar.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Edebiyat
Talihsizliğimin ciddiye alınmasını isterim ben.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Edebiyat