Okurikko

Okurikko
@okurikko
yaşam becerisi (oldukça zayıf)
kimse benden daha yüksekte değil
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
inanmak istiyorum

S

@Kurk_Mantolu_Madonna0
·
Belki de
"Ruhunun diğer yarısıyla tanıştığında başkalarıyla neden işlerin yürümediğini anlayacaksın."
Alıntı
ibrahim içimdeki putları devir elindeki baltayla
Haddinden fazla sevginin sevilene ceza olduğunu düşünürdüm. Birini seviyorsak ona da bizi sevebilmesi için yer bırakmalıydık.
Denize dönmek istiyorum! Mavi aynasında suların: boy verip görünmek istiyorum! Denize dönmek istiyorum!