okuristtt

okuristtt
@okuristtt
İnstagram hesabım —— okuristtt
Umudun baharını, çaresizliğin kışını yaşıyorduk
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Evliliğin, bir yuva kurmak ve bir hayatı paylaşmak için özgürlükten vazgeçmek olduğunu bilmiyor muydun? Sayfa 98
Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme,herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Sayfa 88
İstanbul vefasız bir sevgiliye benzer. Sana hep ihanet eder ama sen yine de onu sevmeye devam edersin. Sayfa 46
İnsanlara bakıyorduk,fedakarlığını yitirmiş,onurunu yitirmiş... Kendini yitirmiş... Zavallı bir topluluk, başarıyı mutluluk zanneden...