Dil salt kendini anlatmaktan öte bir şeydir. Dil her zaman için kendi ötesindeki bir şeyi gösterir. Başka bir deyişle, tıpkı genelde insan varlığı gibi, dil de her zaman için kendini aşkındır. İnsan olmak, kendi dışında bir şeye veya bir insana, gerçekleştirilecek bir anlama, ya da karşılaşılacak bir insana yönelmektir. Kendini görmeyen sağlıklı bir göz gibi, insan da kendini unutup görmediği, kendini verdiği zaman en yüksek işleyiş düzeyine ulaşır. Kendini unutmak duyarlılığı artırırken, kendini vermek yaratıcılığı artırır.
Siz arkadaşlarınızla eğlenmeye gidersiniz. Eğlenirsiniz de...
Biz de arkadaşlarla eğlenmeye gideriz.
Gideriz ama bir türlü doya doya eğlenemeyiz... Çünkü bizim gecelerimizin sonunda hep o gam vardır!