Kitap o kadar fazla övülmüştü ve bende o kadar fazla merak uyandırmıştı ki, sanırım kitaba fazla bir beklentiyle başladım. Normalde bu kadar fazla beklentiyle başlamadaydım belki de sevebileceğim kitaptı ama o kadar da bayılarak okuyamadım. Herkesin dediği gibi”beklenmedik ters köşe bir son” hissiyle karşılaşmadım. Zaten kitabı okurken katili ve sebebini anlamıştım.