Kitabın anlatım tarzı o kadar gündelik konuşma tarzında ki okurken hep yaşama devam ediyormuşum gibi hissettim. Anlatılanların her biri hayatımızdan birer parçalardan ibaret. Kitabı çok keyifle ve severek okudum.
O kadar övgülerle tavsiye edilen kitaptan hüsran dolu sayfalarla çıktım. Ne zaman biticek diye sürekli hızlı okumaya çalıştığım bir kitap oldu. Ya yanlış zamanda okuduğum bir kitap ya da gerçekten benim için yanlış bir kitaptı..
Suzan DefterAyfer Tunç · Can Yayınları · 202520,3bin okunma