OkurGezer

İyi olduğunuzda herkes sizin salak olduğunuzu düşünür
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Ama sonunda kaybeden siz olmuşsunuz” “Kayıp mı? Kaç kişi böyle sevebilmiştir dünyada?” “Ama kucağında bir kucak korla kalan siz olmuşsunuz.” “İyi ya boş değildi kucağım.” “Ama yandınız kül oldunuz.” “Ama vardım, kül bunun kanıtı.”
Onu yalnızca dokunarak, yalnızca koklayarak bile tanırdım; kör olsam bile nefeslerinden, ayaklarının yere vuruşundan tanırdım. Ölmüş olsam bile, dünyanın sonu gelmiş olsa bile tanırdım.
Sanırım çok istediğimiz bir şeyi nihayet elde ettiğimizde değerini yitiriyor
Ama insanın bilinciyle bildiği ile içinin bildiği çoğu zaman aynı olmuyor