Kitap tam bir tarih katliyami, yazarinda kendisini soyledigi gibi cok okuyan biri degilimdirin karsiligini vermis.Fesli tarihini kitabina aktarmis. Birkalim da tarihi bilenler yazsin sayin yazar, bunu okuyan cocuklara yazik olmasin. Umarim ki tarih bilinci olan kisiler okur ve bu kitabi oyle degerlendirir.