Yunan mitolojisini çok seviyorum, o yüzden bu tarz hikâyeleri keyifle okuyorum. Tuğba Hanım da Eros'u harika anlatmış. Ama aşk konusu bana pek yakın değil. Bana biraz hormonlarımızın oyunu gibi geliyor. Yine de insanların yüzyıllardır aşkı anlamlandırmak için böyle hikâyeler yaratmış olması oldukça ilginç 📚✨
1000Kitap
Güllü Bahçe
Kemallettin Tuğcu'nun Güllü Bahçe hikayesini okuyorum. Dikkatimi çeken çok ilginç bir şey oldu. Kitaptaki çocuk babasından söz ederken babasının tarlada ev yapabilmesini, traktör sürmeyi bilmesini, toprak sürmeyi bilmesini okumuş olmasına bağlıyor sürekli. 'Babam okumuş bir adam olduğu için' ile başlıyo cümleler. Eskiden okumanın ne demek olduğunu gösterdi kitap bana bizim eğitimimizle onlarınkini kıyasladım ve üzüldüm bizim için. Bütünleşmiş bi sistemleri varmış. Çok hoşuma gitti.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ahmet Erhan... Kendi kendime kalemini anlatmaya açıyorum kalemimi, tükenmezi tükeniyor mürekkebin. 3.kez okuyorum mısralarını, küfem sırtımda, ağır geliyor duyguları... Düşün ki Ahmet Arif'i taşıdı bu küfe, Neyzen'i ney deyü çaldı, belki Aziz Nesin'de durakladı amma geçti nice şairleri kalemin, gözümün elifinden süzülen suskun öfkelerde durakladı şiirlerin...
Birden fazla kitap okumak.
Bazı dönemlerde birden fazla kitap okuyorum. İki ya da üç olabiliyor. Bir kitaptan sayfalarca okuduktan sonra mola alırcasına diğer kitaba geçebiliyor ve devam ediyorum. Bu durumda olan kişiler var mı merak ettim. Bunun nedeni ile ilgili fikirleri merak ediyorum.
-Yak-
Bir Yandı Bir Söndü Sigaram, Kendimi Öldürmem, Bir Sabah Yeniden Doğurmam Lazım. Zihnim Acıyor, Hatırlamıyorum. Son Zamanlarda Kendimi Dahi. Emeği Geçen Herkese, Bol Bol Lanet Okuyorum.
Tavsiyedir.
Sinirlenince gidip kuran meali okuyorum. Kendime getiriyo.