"Oysa şimdilerde insanlar özbenliklerinden korkuyorlar. Görevlerin en yücesini, yani kişinin kendi özbenliğine olan görevini unutmuşlar. Hayırseverliklerine diyecek yok . Açları doyuruyor, dilencileri giydiriyorlar. Gel gör ki kendi ruhları aç çıplak. "