Kitabı çok beğendim sanki bir babanın çocuğuna nasihat vermesi gibi çok içten ve samimi bir anlatımı var. Hayatımız da rehber edinene bileceğimiz yolunumuzu aydınlatacak çok güzel tavsiyeler içerisinde bulunduruyor
Ben içerisinden çok ders aldım umarım herkes okur ve kendisinden yararlanır