Yaşam soluğumun kaynağını soruyorsun
Çok uzun bir hikayeyi özetlemek gerekirse
Derim ki çıkmış ummanın derinliklerinden
Sonra umman yutuvermiş onu yeniden.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatın tarzı duruşu bu; istemem gayrı kuruşun
Aç kalırım da yapmam şu pis düzene saygı duruşu
E rüzgar süt limanken söğüt dalı bile güçlü
Asıl mevzu fırtına koptuğunda koruyabilmek aynı duruşu
Uzun zamandır okuduğum en kısa kitaplardan ama okuduğum en anlamlı kitap olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Anlatımı çok derin ve tasnifleri bi o kadar başarılı. Okuma esnasında olayların beynimde cereyan ettiğini belirtirim ve bu durum bana çok haz verdi. Anlatımı renkli, boğuculuktan uzak ve sürükleyici. Tabî bunda Stewan Zweig' in yaşam ve sosyal statüsü büyük rol oynamış. Bunca şeyin sonunda ortaya muazzam şekilde beden bulmuş bir eser ortaya çıktı.