📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beğendiğim ve aklı olan için çok anlamlı diyebileceğim Siyaset ve toplumu açıklayan güzel bir eser. George Orwelin bize anlatmak istediği halk lidersiz olmaz ve liderde haksız olmaz önemli olan halkın lideri kontrol etmesidir yani halk kendi haklarına sahip çıkmayı bilmelidir. Halk kendi hakkına, adaletsizliğe karşı koyamıyor veya sahip cikamiyorsa hüsrana uğrayacağını anlatmaktadır.
Keyifli okumalar.
“Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu.”