Çok geceler yüzünü hatırlayıp adımı unuttum
Kokunu hatırlayıp aklımı kaybettiğim de oldu
Bomboş sokaklarda kendimi kaybettiğim de
Seninle gittiğim yolları hep karıştırdım
Dinlediğimiz şarkılardan falan kaçtım
Hep böyle olmaz şeyler yaşadım yani
Yaşadım sanıp yaşamadığım da oldu biliyor musun?
Oldu işte bişeyler.
İmza
Ben sende yaşıyorum,
Sen bende hüküm sürmektesin.
Bırak ben söyleyeyim güzelliğini,
Rüzgarla nehirlerle, kuşlarla beraber.
Günlerden sonra bir gün,
Şayet sesimi fark edemezsen
Rüzgarların nehirlerin kuşların sesinden,
Bil ki ölmüşüm.
Her insanın hatıraları arasında herkese anlatmadığı, yalnızca dostlarına açtığı şeyler vardır. Ama dostlarına bile açmadığı, yalnızca kendine(o da sır olarak) açtığı şeyler de vardır.Nihayet bazı şeyler de vardır ki, kendine açmaya bile korkar onları.