Bu kitabı bir tek ben mi beğenmedim bilmiyorum. Çok övüldü, kitap sayfalarında sıklıkla gördüm ama ben beğenmedim. İnce bir kitap olduğu için çabuk bitti Allah’tan. Yoksa yarım bırakmaktan korkuyordum.
* Okumazsanız hiç bir şey kaybetmeyeceğiniz bir kitap.
*Karlı bir kış gününde, Ankara’dan İstanbul’a giden bir trende geçiyor olaylar.
*Öyle çok çok beğendiğim söylenemez.