O kadar özlüyordum ki o günleri...
Ama bunları düşünmenin ya da dile getirmenin bir anlamı yoktu.
İnsanlar bir şeylerden şikayet ettiğinde başlarına daha kötüsü geliyordu sanki.
- “Yüksek binanın zemin katında eskiden, en sevdiğimiz kafe vardı. Arkadaşlarımla ... saatlerce oturur, sohbet ederdik...”
- ‘Nostalji öldürücü bir şey, değil mi?’ dedi Armin, düşüncelerimi okumuş gibi.