📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O kadar özlüyordum ki o günleri...
Ama bunları düşünmenin ya da dile getirmenin bir anlamı yoktu.
İnsanlar bir şeylerden şikayet ettiğinde başlarına daha kötüsü geliyordu sanki.
- “Yüksek binanın zemin katında eskiden, en sevdiğimiz kafe vardı. Arkadaşlarımla ... saatlerce oturur, sohbet ederdik...”
- ‘Nostalji öldürücü bir şey, değil mi?’ dedi Armin, düşüncelerimi okumuş gibi.
“Baba, bu mektupları neden yazıyorsun?” diye sordum ona. “Sence gerçekten yardım eden çıkacak mı?”
‘Hayır.’ Bir an duraksayıp bana baktı. ‘Ama dünyanın geri kalanı bu şehrin ruhunun ölmediğini bilsin istiyorum.’