Önay

Önay
@onayarda
non fui, fui, non sum, non curo Alışık değildi ağlamaya, ama tutsak olunca gözleri, Arabistan ağaçlarının her derde deva zamkı kadar çok gözyaşı döktü.
@onayarda·
·
sabitlendi
Olması gereken vuku bulacaktı, vuku bulan olması gerekendi; yazgı buydu ve ben bu yazgıda hem kendimin hem de onun değdiği diğer herkesin nasibine saygı duymayı öğrendim.
Sayfa 78 - Kolektif Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖