Önay

Önay
@onayarda
non fui, fui, non sum, non curo Alışık değildi ağlamaya, ama tutsak olunca gözleri, Arabistan ağaçlarının her derde deva zamkı kadar çok gözyaşı döktü.

İlke

, bir kitap okudu
6/10
·160 syf.··
3 saatte okudu
·
Okunma: 05 Şubat 2022 19:22
·
2022 17. kitabı
Cuniçiro Tanizaki
5.7/10 · 422 okunma
Önay
İyi okumalar dilerim! Aynı kitabı okuyormuşuz! ☺
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ve ertesi gün kimse ölmedi..."
10/10
·236 syf.·
2021 12. kitabı
Merhabalar Sevgili okurlar:) José Saramago'nun okuduğum ilk eseri"Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş" Kendileri ile ilk kez tanıştım,ilk kez dünyasına yolculuk yaptım yazarımızın. Arkadaşlarımın büyük beğenileri üzerine okumaya karar verdim. Ölüm hiç bu kadar değişik bir üslup ile anlatılmamıştır sanırım.Saramago'nun diline ve anlatımına hayran kaldım.Ölüm üzerine yapılmış bir felsefe adeta.. Bu kadar uzun cümleleri bir arada barındaran bir kitaba pek rastlamamıştım.İlk sayfalarında nefes nefese bırakmış olsa da beni sayfalar ilerledikçe daha bir okuma şevki nakşetti içime.Elime aldım ve hiç bırakmak istemedim.Tadı damağımda kaldı.. Kitabın içeriğine bakıcak olursak;Kitapta ölüm ile yaşam arasında sıkışmış bir ülke ele alınmış.Bu topluluk ölüm kavramının 7 ay boyunca semtlerine uğramayışını önce sevindirici bir haber olarak karşılamış ancak gün geçtikçe ortaya çıkacak olan ekonomik,sağlık ve psikolojik sorunlar gün yüzüne çıkmış.. İnsanların belki de en çok korktuğu şey "Ölüm" ve bu kitabı okuduktan sonra "İyiki de ölüm varmış."diyeceksiniz eminim. "Ve ertesi gün kimse ölmedi"(s236) Ölüm olmazsa ne olur?Cevabı kitapta. Selametle:)
1000Kitap
Ölüm Bir Varmış Bir YokmuşJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınevi · 202015,4bin okunma
Önay
Hemen olsun o halde! 😄😄 İyi okumalar!🌻
"Ve ertesi gün kimse ölmedi..."
10/10
·236 syf.·
2021 12. kitabı
Merhabalar Sevgili okurlar:) José Saramago'nun okuduğum ilk eseri"Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş" Kendileri ile ilk kez tanıştım,ilk kez dünyasına yolculuk yaptım yazarımızın. Arkadaşlarımın büyük beğenileri üzerine okumaya karar verdim. Ölüm hiç bu kadar değişik bir üslup ile anlatılmamıştır sanırım.Saramago'nun diline ve anlatımına hayran kaldım.Ölüm üzerine yapılmış bir felsefe adeta.. Bu kadar uzun cümleleri bir arada barındaran bir kitaba pek rastlamamıştım.İlk sayfalarında nefes nefese bırakmış olsa da beni sayfalar ilerledikçe daha bir okuma şevki nakşetti içime.Elime aldım ve hiç bırakmak istemedim.Tadı damağımda kaldı.. Kitabın içeriğine bakıcak olursak;Kitapta ölüm ile yaşam arasında sıkışmış bir ülke ele alınmış.Bu topluluk ölüm kavramının 7 ay boyunca semtlerine uğramayışını önce sevindirici bir haber olarak karşılamış ancak gün geçtikçe ortaya çıkacak olan ekonomik,sağlık ve psikolojik sorunlar gün yüzüne çıkmış.. İnsanların belki de en çok korktuğu şey "Ölüm" ve bu kitabı okuduktan sonra "İyiki de ölüm varmış."diyeceksiniz eminim. "Ve ertesi gün kimse ölmedi"(s236) Ölüm olmazsa ne olur?Cevabı kitapta. Selametle:)
1000Kitap
Ölüm Bir Varmış Bir YokmuşJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınevi · 202015,4bin okunma
Önay
Ne güzel bir anlatım olmuş. Dilinize sağlık! O halde en kısa zamanda...👍📖😇
21.21
Herkese Merhaba 😊 Dün dünyamız için çok nadir günlerden biriydi. Peki sen bu günü hangi kitapla süsledin?🤩
Önay
Katip Bartleby
Zavallı Türkçe! Ne güzelsin ve ne kadar şuursuz, cahil, cüretkâr evlatların var; seni berbat ediyorlar.
Edebiyat
Önay
Bir Mehmet Oymak okuruyla karşılaşmak ne nadide bir zevk! İyi okumalar!