Sıcacık biz yaz günüydü elime aldığımda kitabı. İçim cayır cayır yanıyorken okuduğum her sayfa ile biraz daha donakalıyordum. "nasıl" diyordum, anlayamıyordum...
Kitabı bitirdikten sonra da anlayamadım o donukluğu, ama kabul ettim. Artık ben de biraz yabancıyım herşeye.
YabancıAlbert Camus · Can Yayınları · 2025137,3bin okunma