-Ne istiyorsun sen kusursuzluk mu?
+Ya da hiçbir şey. Bu yüzden de "hiçbir şey'i seçiyorum.
+Mantığa uymuyor ama.
-İnsanoğlunun kendine sahip olma izni verebileceği tek arzuyu alıyorum, o kadar. Özgürlük, Alvah, özgürlük.
+Sen ona özgürlük mü diyorsun?
-Hiçbir şey istememek. Hiçbir şey beklememek. Hiçbir şeye bağımlı olmamak.
Aynalar eritilerek odadaki her eşyanın üzerine dökülmüş gibiydi. Yürürken her yanda kendi görüntüsünden parçalar dolaşıyor, serbest bırakılmış kelebekler gibi izliyordu onu.
İsa öğrencilerine,"Size doğrusunu söyleyeyim" dedi, "Zengin kişi Göklerin Egemenliği'ne zor girecek. Yine şunu söyleyeyim ki, devenin iğne deliğinden geçmesi, zenginin Tanrı Egemenliği'ne girmesinden daha kolaydır."