Bir Yalom kitabının daha sonu. Yıllar önce Dr. Yalom'un ilk okuduğum kitabı Günübirlik Hayatlar'dı. Kitabın dilini ve beni içine çekmesini çok sevmiştim. Psikolojik kitaplara ve terapiyi bünyesinde barındıran kitaplara ayrıca ilgim olduğundandır belki. Bu kitabı da gerçekten çok severek okudum, ki kitabı okuma sürem her ne kadar uzun görünse de oldukça akıcı bir kitap. Yine terapide başta zor gibi hatta tedavinin işe yaramayacağına neredeyse emin olunan birçok hastanın zamanla karşılık terapiye katkılarıyla nasıl da iyileştiğini ve hasta-doktor etkileşiminin iki taraf için de ne denli önemli olduğunu gösteren şahane bir kitap. Ayrıca Yalom'un terapi esnasındaki öznel görüşleri ve kendini okuyana açışı da bir o kadar samimi geliyor okuyan kişiye. Çok severek okuduğum bir kitap oldu. Canı gönülden tavsiye ederim:)
Her birimiz, sınırsız bir güç ve ilerlemenin inceden inceye işlenmiş yanılsamasıyla kuşatılmış olarak, en azından orta yaş bunalımına kadar, varoluşun yalnızca iradeye dayanan ve sonsuza dek yükselen bir başarı sarmalı olduğu inancıyla yaşarız.