OYM

OYM
@onuryusufmacit
istanbul
4 Şubat
7 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

OYM

, bir kitabı okumaya başladı
Oğuz Atay
8.7/10 · 38,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kelimeler bile yanyana gelerek beni tanımlamak istemezlerdi. Ne olurdu ki benimde kelimelerim olsaydı; bana ait bir cümle, bir düşünce olsaydı.
Sevenler birbirlerine yara izlerini gösterirler. İlk önce bunu yaparlar… Sana ruhumu açmadan önce bil ki incinebilirim demek için… Çünkü en çok sevdiklerin yaralar seni.
Yalnız yaşamanın da sayılamayacak kadar çok güçlükleri var. En basiti, sabahları sizi uyandıracak bir canlının bile bulunmaması, siz bilmezsiniz ne dayanılmaz bir şeydir.
Ne tâbiatı, ne insanları, ne de olup bitenleri hiç sevmemiştim; kendimi bile, kendi yaptıklarımı bile.