Kitabın sonuna kadar belgesel gibi geldi bana. Sonlara doğru yazarın ipuçlarıyla Beyaz dişin yerinde bir insan olsa nasıl olurdu? Diye düşündüm. İnsanlar yine öyle davranırdı o zavallı insana. Vahşi bir kurda davrandıkları gibi. Toplumun eline geçmeye gör kamçı elinde yola sürerler seni. Şanslıysan merhametli bir sahibin olur :(